maandag 10 augustus 2009

Qwerty en Azerty

Neen, dit is geen verhaal over twee van mijn Indische collega's. Het is er wel eentje over mijn brein dat me twee maal per dag vraagt of ik nog wel goed weet wat ik wil met mijn psychomotoriek.

Op het zerk heb ik nq,elijk een azerty=keyboqrd; zqt ik echt niet gezoon ben: ,qqr goed; qlles zent; nietzqqr+ En dus gqqt het in de loop vqn de dqg steeds beter en beter ,et dqt azerty=typen:

Geen vuiltje aan de lucht dus, tot ik 's qvonds opnieuz bij ,ijn oude; vertouzde qwerty=keyboqrd ben en het hele proces opnieuz begint. Een vqn ,ijn voorne,ens nu% een extern keyboqrd kopen wodqt ik qltijd in ,ijn nieuze set=up kqn typen.

1 opmerking:

  1. Moest ik om lachen. Ik herken het probleem van tijdens mijn vele reizen. Nu zoek ik die internetcafé's niet meer op. Het thuisland geraakt er toch niet aan uit met al mijn tikfouten :)
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen