donderdag 13 augustus 2009

Een beetje verliefd...

Lap, nog maar een goeie 2 weken sinds de vrouw van mijn leven terug naar België vertrok (gelukkig voor niet al te lang) en ik heb al prijs: verliefd! Het had gelukkig erger kunnen zijn; ik ben momenteel gewoon verliefd op zowat alles wat met Indië te maken heeft. Ik hoop dat Nicky het mij kan vergeven...

't Is trouwens maar wat kalverliefde (al is dat waarschijnlijk geen goeie woordkeuze; voor de hindoe's is de koe immers heilig). Ik weet ook nog helemaal niets over mijn nieuwe vlam! Maar toch: als ik tegenwoordig in de wagen zit, staat de radio niet meer op Engelstalige zenders, maar op Indische: wat een fantastische muziek om cruise control gewijs mee rond te toeren! Er zit telkens hetzelfde geluid bij wat mee het ritme bepaalt, maar tegelijk klinkt als een gigantische waterdruppel (probeer het je maar voor te stellen :-p.

En de Indische collega's, ze zijn zaaalig om mee samen te werken: altijd goed gemutst en constructief. En ja, natuurlijk heb ik het over onze IT'er, de cliché's hebben ook hun rechten. Maar ook over mijn steun en toeverlaat, HR assistant Inid. En over Anoop, die mee ons appartement wist te vinden. By the way - voor wie begint te denken dat ze enkel ondersteunend mogen werken - ook twee van onze directieleden en onze CEO zijn Indiërs.

1 opmerking:

  1. Het is u absoluut vergeven. Ik vind het nog altijd bijzonder fijn om jouw blog te lezen. Het geeft me toch een beetje het gevoel om er bij te zijn tijdens die eerste Dubai avonturen.
    Dikke kus.
    Je vrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen