zaterdag 1 augustus 2009

Een fotografieparadijs?

NOT!

Voor wie dacht - let hier op het onpersoonlijke taalgebruik om de indruk te vermijden dat ik me zou vergist hebben - dat het hier met die prachtige gebouwen en dito weer een fotografieparadijs zou zijn: think again!

Zoals in elk moslimland is het hier natuurlijk doorgaans niet echt gewenst om mensen te fotograferen. Verder zit je met condensatieproblemen zodra je uit de airco in de vochtige warmte terechtkomt. En tenslotte hangt er de laatste paar dagen zoveel zand in de lucht dat alles er wazig uitziet.

Omdat ik jullie toch graag es iets laat zien in plaats van er over te schrijven, ben ik vandaag begonnen aan shopping mall fotografie ;-) Tijdens een shopping tripje naar Dubai Mall liet ik me bijna verleiden tot het kopen van een gouden GSM, belegd met diamanten, voor de luttele som van 700.000 dirham (+/- 140.000 €). Gelukkig werd ik afgeleid door een mega-waterval, zodat ik mijn fototoestel es kon gebruiken...

2 opmerkingen:

  1. Hello Sven!
    ik ben toch lekker de eerste die een comment plaatst! Mijn complimenten voor je blog (sorry Nicky, jullie blog) het is erg leuk om je avonturen daar te kunnen volgen. Ik kijk er naar uit om Dubai te ontdekken! Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Liesbeth!
    Proficiat, je bent inderdaad de eerste met een comment op deze post ;-) ! Ik doe m'n best om binnenkort wat meer foto's te nemen.
    Greets, Sven

    PS: Ivm het logeerbed: het is nog steeds niet gespreid, maar toch al gekocht :-p

    BeantwoordenVerwijderen