dinsdag 13 oktober 2009

Matrix-squeeze

Leve de matrixorganisatie !

Je lokale CEO die per se een contractvoorstel buiten wil - dat je klaar liggen hebt - omdat de kandidaat ASAP aan boord moet (eigenlijk STP: sooner than possible). Je regionale HR Manager die niet wil dat je zoiets uitstuurt zonder dat hij heeft kunnen checken, maar die intussen wel 2 dagen onbereikbaar is in China. Mijn HR assistant vertaalde het zo: "you're between the devil and the deep sea".

Wat kan je daartegen beginnen? Niet veel, behalve een vleugje humor bij een CEO die zelf een fantastische humor heeft. Het werkte: mijn "YOU want me to fly while HE cuts my wings" geeft me nog wat respijt. Gelukkig was mijn oneliner wel nog gevleugeld...

1 opmerking:

  1. "YOU want me to fly while HE cuts my wings"

    Een goeie ... die onthoudt ik!

    BeantwoordenVerwijderen