dinsdag 8 september 2009

Het is zwart, het zuigt en ik vind het fijn

Neen, dit is geen raadseltje en ook geen inleiding tot gore sekspraat (zo lang ben ik hier nu ook nog niet alleen).

't Is een prettige vaststelling over mijn job. Eén van de belangrijkste redenen waarom ik die interim HR manager functie aangenomen heb (toegegeven, de centen hebben ook geholpen), was omdat het een prachtige gelegenheid is om te testen of ik kan aarden in een generalistenrol, waar ik tot nu toe toch altijd wat "smaller" in een HR-deeldomein bezig geweest ben.

De voorlopige conclusie: I love it!!! De constante afwisseling van altijd weer verschillende zaken die op je afkomen, zorgt ervoor dat ik me geen moment verveel. Telkens iets anders oppakken, info zoeken en analyseren, opties op een rijtje zetten en een knoopje hakken... ik vind het geweldig. Reële impact hebben ipv een louter adviserende rol bevalt me zeer. Ik ben de laatste weken hard aan het werken, doorgaans van voor 7h30 AM tot na 7h30 PM en nog wat extraatjes in het weekend, maar het voelt super. Ik word echt meegezogen in de hele job.

Dat ritme kan natuurlijk niet blijven duren, da's niet echt gezond en mijn baas waarschuwde me daarstraks al om de grenzen wat te bewaken (al kan ik hem ook niet echt als rolmodel nemen op dat vlak). Maar eerlijk gezegd heb ik meer schrik voor wanneer ik al dat moois zal moeten afgeven... leidt dat gezuig naar een zwart gat?

2 opmerkingen:

  1. Tof te lezen dat die grote stap blijkbaar maar een klein pasje voor je is. Je moet het inderdaad wel heel graag doen ... ik kan me echt niet herinneren dat ik je ooit ook maar één keer voor 7.30u uit bed heb gezien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heb je een slecht geheugen. Weet je niet meer die keer dat gij vroeg opstond en ik laat thuiskwam?

    BeantwoordenVerwijderen